Den lilla kocken

Har en suverän video snutt på Milton när han plockar ut alla kastruller från skåpet, han kravlar in så man bara ser ben och rumpa för att få tag på ett lock. Sen sitter han och pysslar med alla grejerna innan han tröttnar och går iväg för att leka med nåt annat. Jag ropar på honom och frågar om han inte ska plocka undan efter sig. Milton vänder sig om och kommer tillbaka, han börjar plocka in allting i skåpet igen och jag tittar förundrat på. Sen när han fått in alla grejerna igen knallar han iväg. "Du lämnade dörren öppen, ska du inte stänga den Milton?" Han vänder sig om och tittar mot skåpet, kommer tillbaka och stänger skåpet och knallar iväg igen. Kvar sitter jag helt förundrad över att han förstår så mycket alla redan. Känns som det kommit över en natt. BVC sköterskan var oxå impad över Miltons färdigheter och att han var så himla tidig, så det är inte bara jag som överdriver om det är det ni tror ;)

Efter hans lilla uppträdande, kan man ju inte låta bli att tycka att det är ok om han drar ut allt ur skåpen, killen städar ju efter sig lixom♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0