Miltons rum

K är osams med Miltons tapet, Milton sitter i sin säng och försöker snacka sig upp igen. Jag håller mig här nere, vill inte hamna mitt i fajten mellan tapeten o K. Milton och jag har skruvat ihop hans nya hylla och så har vi kört bilrace...det blir många bilrace på en dag...
Imorgon är det måndag och skola, bussen går 8.20....eftersom K bestämt sig för att sno bilen får vi åka buss. Ingen sovmorgon då inte. Ikväll hoppas jag på mys i soffan med chips o pepsi max=) Först ska jag ta en cykeltur med vovven.
Hoppas er helg har varit lika underbar som vår ♥

Kommentarer
Postat av: Stine

ja, absolut!! EM passar oss också bäst, vilken dag hade ni tänkt er?

Kram

2010-08-23 @ 15:21:45
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0