Jullov

Jullovet närmar sig,men först är det ett prov kvar! Nästa torsdag sen är det bara att hoppas att det går lika fint som det andra!=)

Sen åker vi till Paris sen är det jul och nyår. Sen är det tänkt att Milton ska börja på dagis. För hans skull hoppas jag att han kommer in,men jag har honom gärna hemma ett tag till. Tänk att min lilla plutt ska börja på dagis...han som är så liten! Någon annan ska uppfostra min son, säga till honom vad han får och inte får göra Det kommer bli väldigt svårt för mig som gärna vill ha saker på mitt sätt! Det kommer kännas i mamma hjärtat när man släpper i väg honom=/ Uch nu vill jag inte tänka på det mer. Dessutom verkar det vara lite kris med dagis platser och kommer han inte in där jag vill ha honom får han vara hemma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0