oj då!

Här var det längesen man var. Har legat med feber och kännt mig hur ynklig som helst. Tant doktorn sa att det var lunginflammain så nu hoppas jag på att jag ska bli bättre! Jisses så liten man känner sig med feber i kroppen. Helt sjukt vad den kan gör med en. Tack för att jag är född efter panodil blev påhittat.

Inte lätt att vara sjuk när man har en ettåring som attackerar en i soffan och slänger en bok i huvudet som om "ligg inte där o lata, läs för mig"=) Och visst måste man det. Vet inte hur många gånger jag hostat mig igenom den där trakor boken. När jag blir frisk ska jag köpa nya böcker för jisses vad jag är trött på dom!
Nu blir det nya panodil, antibiotikum och soffan.

En puss till världens bästa älskling som tar hand om allt när jag bara ligger, fixar och donar + att du passar upp på mig. Du är guld♥ Och till min son som ger mamma massor pussar och gos när jag är sjuk

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Oh stackare, blev samma sak för mig. Började kräkas i mängder natten till fredagen, kräksjuka allanballan och sen fick jag lunginflammation. Så nu är det pencillin som gäller.

Krya på dig!

2010-12-08 @ 14:45:14
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0