tomte tomte tomte

Milton har sprungit runt i hela morgonen och sagt "tomte" förmoligen för att han äntligen kom på hur man skulle göra föra att det skulle låta rätt hehe. Just nu är allt tomte och brum brum. Hans absoluta dröm skulle vara om tomten kom i en traktor på julafton.

På tal om traktor så kom det en och stannade utanför vårt fönster igår när vi satt och åt. Jag trodde Milton skulle krypa ur skinnet. Han bara flög upp och börja peka och "aktor" och skratta, fnissa, studsa. Jag vet inte hur han bar sig åt. Att en liten traktor kan göranågon sååå glad. Sen gick han runt och pratade om den där traktorn hela kvällen (tror vi) han pekade på fönstert bladdrade en massa och sa "aktor", "brum brum" "titta" och en massa annat som vi inte förstog=) Söta lilla Milton♥

Kommentarer
Postat av: carro

jag ska läsa lite pedagogik bara, gör vad som helst bara jag slipper ams :S haha

2010-12-11 @ 19:24:24
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0