cirkusmöller

Vill sååå gärna gå, men det är den helgen vi flyttar=( Fy bubblan vad trist, jag vill, jag vill, jag vill

Befann mig på öf idag, väntade och väntade på mamma Carina, men hon kom aldrig. Då ringde telefonen och ups...Carina ringde och undra vart jag var...Vi skulle ju ha föräldrar grupp idag..hehe snurrigt värre. Slängde på Mille kläderna och sprang karlavägen hemåt till BVC. Bättre sent än aldrig ju=)

Köpte såå söt body till Mille idag. Den ska han få ha imorgon när vi går på barnvagns stand-up. Yes, ni hörde rätt. Ett gäng morsor med sina små knoddar som ska bli underhållna av en komiker, spännande spännande.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Vad kul det låter med barnvagns-stand up! =) hoppas det blir skoj.



Vet du om hon hade kvitto kvar till mattan? För det har inte vi men kanske ska försöka reklamera den ändå...



Kram!

2010-02-17 @ 19:28:14
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0