trött, helg, shopping sugen, kär

Vilken natt...ojojoj han började gny redan kl 01.00. Höll på till 3 innan jag gav upp och gav honom mat. Sen sov han till 7 då gjorde älsklingen välling för jag var helt väck, inte en muskel fungerade. Sen somnade han till 9. Så igentligen borde jag vara glad, men efter att ha haft sådanna här nätter en vecka (eller mer) så känner man sig helt slut ialf.

Vi har inte gjort många knop idag, badat/duschat, ätit och busat lite. Vi ska åka iväg här efter lillens lunch och fixa lite inför helgen.
Ska bli så skönt med helg och ha K hemma *mys*
Ikväll är det "Solsidan" och bara det gör ju att man känner sig mycket gladare/piggare.

Blev kär i en tapet för några år sedan. Har tänkt på den ibland och så här om dagen ramlade jag över den på nätet!! Jag tjöt av glädje. Den ska upp i nya sovrummet=) K tyckte med att den var häftig (tur för mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0