2010

Kändes lite vemodigt att lämna 2009, för det var ett sånt underbart år. Den finaste kom till oss, semestrar, värme och perfekt födelsedag är det vi lämnar bakom oss. Dock kommer 2010 bli ett bra år det med, alla dagar med Milton kan inte bli annat än bra.

Nyårsafton då, till denna dag hade jag längtat, för jag hade ju fått en fin klänning att ha på mig. Mille accepterade äntligen välling i flaska så ett glas skumpa och ett glas vin skulle få plats i magen bland den helt underbara maten som Diana och Stefan lagat. Milton var en solstråle och somnade vid 9 i ett sovrum på övervåningen i den fantastiska herrgården.
   Babyvakten kopplades på och jag öppnade vin flarran. Kände mig jätte syndig när jag satt och smuttade på mitt vin. Alla var på topp humör och kvällen blev verkligen super lyckad. Vi kom inte hem förän 4!! Det känns lite idag kan jag säga. Soffan, brasa och tv är vad som gäller. Kristian hade Milton roden inatt/morse och skötte instoppning av napp och matning. Mina tuttar börjar dock värka efter att inte ha ammat sen 9 igår kväll.

Summan av kardemumman är att jul och nyår har varit dom bästa, förmodligen tack vare vår fina Milton.
Nu ska jag krypa ner under täcket ett tag medans Milton sover innan vi går ut i vårt vacka vinterland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0