Farbror doktorn

Han trodde att det var ett virus som satt sig bla. på tarmen. Hoppas han har rätt. Vi skulle ialf prova mjölkfria produkter tills det börjar bli bättre igen. Lilla plutten. Utslagen trodde han med hade ett samband med viruset. Jag hoppas han har rätt och att han inte har någon mat allergi!.

I dag ska vi träffa mammagruppen, ska peta i mig någon lunch först. Känner mig sällan hungrig nu förtiden. Jag kan vara hungrig, men att äta känns inte lockande. Tror att jag håller på att få sambons  svår övervinnliga förskyldning=/

Kommentarer
Postat av: caroline

Men usch då, hoppas han blir bättre!

2010-01-26 @ 17:23:43
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0