Kläng apa

Milton har blivit en liten mamma-kläng-apa. Han kravlar bort till mig, trälar och stånkar sig upp i mitt knä. Han vill vara tätt tätt inpå mig. Mysigt i ungefär 5 minuter. Sätter man ner honom/går iväg går hela hans värld i kras och krokodil tårar rullar nerför hans kind=(

Han tar sig fram riktigt bra nu, vi övar hela tiden. Han tar ett kryp tag sen faller han fram och så börjar han om, så snart har han det nog.

Vaknade imorse av att han stog på knä och höll i mig samtidigt som han pratade i örat på mig, okej..killen kan resa sig upp. Det var en nyhet. Så bara på en kort period har han lärt sig att resa sig och sätta sig upp. Det går undan nu.

Vovven löper, så hon springer runt med en trosa och ser dö löjlig ut hehe, hon skäms som tusan och går runt och blänger på än. Hon ger en helt ny innebörd till ordet "köttros" =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0