Paket

Fick hem ett paket idag med nya handdukar, har nämligen tänkt att ha ett litet färgtema på varje toalett. Jag hittade de mest bedårande saker som passar alldeles perfekt, vill inte avslöja nu utan ni får se när det är klart=) Ni som känner mig vet förmodligen ändå vilka färger det handlar om=)

Imorgon ska vi på julgransplundring med barncancer föreningen (eller vad den nu heter), ska bli kul att träffa Kristians släktingar lite. Tror att lite av pengarna går till barncancer föreningen, och det vill vi ju stödja så att fler barn kan räddas som Kristians lilla tjeja.

Nu till något helt annat, när vi gick ut förut så hörde jag något när vi kommit runt hörnet. Jag vänder mig om och ser en kvinna hänga ner i en sån där stor soptunna i plast. Det enda man ser är hennes rumpa, Diza undrade vad sjutton det var frågan om och morrade lite misstänksamt. Såg så jäkla kul ut, vad var hon ute efter liksom?
    Det var ingen uteliggare utan en ganska piffig kvinna (hon reste sig upp en gång och tog mer sats för att komma enda ner) Det är vår tunna med återvinningstidningar, hon var väl ute efter en metro eller H&M katalogen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0