Bröllops freak

Trodde inte att jag skulle se på brölloptet, inte mycket. Satt klistrad hela dagen.

Höjdpunkterna var, att se klänningen, vigseln, Björn & Agnes Viktorias tal och bäst av allt, Daniels tal. Jisses vad tårarna trillade då Sååå himla romantiskt och fint. Trodde inte att man skulle få höra något så personligt och fint. Förstår att hon ville gifta sig med honom. Jag fick en helt ny bild av honom. Älskade varje sekund man fick följa festen, heja svt! Helt underbart att se hur kära de verkligen är i varandra.

När prinsen & prinsessan åkte häst och vagn och vinkade till folket stod Milton framför tvn och vinkade tillbaka. När folket jublade och klappade, klappade Milton med händerna. Han var lika fängslad som jag. Filmade Prinsessans tal och Milton som vinkade till dom, det blir ett fint minne för honom.

Hoppas de lever lyckliga i alla sina dagar...

(Nu vill jag med gifta mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0