Änglavakt!

I fredags hade vi änglavakt. K krockade med en älg på E4an. Han klarade sig med några smärre åkommor! Det var många "tur att" inblandad i olyckan. Som tex. tur att du satte fast sakerna i sätet med bältet (han körde ner en omgång flytt prylar från stockholm). Tur att du fällde upp nätet så de fångade upp alla grejer. Tur att du körde lagligt! Tur att det var en älgkalv. Tur att den tog mitt fram på bilen.

Uch, har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Skulle försöka ringa honom när jag fick höra vad som hänt, men det blev precis som i filmer, jag tröck fel nummer, klickade på fel knappar, händerna skakade. Det var fruktansvärda minuter innan jag fick reda på att han verkligen mådde bra. Jag är såå tacksam att jag fick hem min älskade K oskadd!! Hade vi inte haft den bil vi har hade det i princip varit kört.

Nu en tanke till den stackars lilla älgen och till vår fina fina (nya!!!) bil som inte mår något vidare

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch vad hemskt! Men vad skönt att han klarade sig =)

2010-05-13 @ 18:56:19
URL: http://thisismissme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0