Vilken dag

Milton har i stort sett gråtit sen 23 igår kväll. Det dunkar och ekar i mitt huvud! Som tur är ska E komma med pepsi max till mig, det dövar det mesta=P
  Nu sover skrutten som en stock. Han blir hemma från dagis imorgon med. Snoret bara forsar!! Vi har gjort slut på två näsdukspaket idag mer blir det nog imorgon. Han sov hos mig inatt och det vill han bara göra när han är sjuk. Gav honom en panodil innan han la sig så förhoppningsvis sover han gott inatt. Jag är ialf helt slut som tur är är föreläsningen inställd imorgon, annars hade jag behövt sjukanmäla mig eller vabba eller vad man nu gör när man pluggar. Orkar inte tänka mer idag så jag ska mysa i sängen framför tv:n när pepsin anlänt.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Timglasfigur

Hoppas att pepsin smakade bra :)

Jag tycker att det är så skönt att ha någon att motionera med annars är det lite svårt att komma ut så det är bra att du hakar på. Vi får ta med oss Hanna på våra turer sen när hon med flyttat hit :)

Hon skulle komma ut hit på fredag om du inte har pratat med henne.

2011-04-07 @ 09:54:39
URL: http://timglasfigur.blogg.se/
Postat av: caroline

Usch va jobbigt :S

2011-04-07 @ 12:33:22
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0