Lördag

En aktiv lördag har vi haft. Vi har varit hos farmor, där fick vi god mat=) Milton röjde runt lite och fixade inställningarna på tvättmaskinen=) Krille meckade lite med några hyllor innan vi alla åkte ut till sommarstugan för att se hur långt dom hunnit. Vi hann även med en snabbis i kakel o klinkers affären. Inte jätte impad... tills jag fick låna en katalog från Höganäs med massa fint kakel av svärmor=). Vi roade oss även med att skotta bort en massa snö, Milton gick och bar på ett litet snöklot åt gången=) Jätte söööt hihihi

Snart ska jag krypa ner i bingen där den andra halvan redan ligger och väntar=) Imorgon får vi besök x2 så vi måste vara utvilade allihopa=) Jag ska bjuda på en jättesmarrig efterrätt (tror jag) som jag längtat efter att få bjuda på. Om den är så god som den verkar bjuder jag på pics och recept

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0