Ny vecka

Igen får jag nog lov att säga. Blir alltid lika förvånad när Hanna påminner om måndags gympan, har det verkligen redan gått en vecka.

Räkningarna är betalda. Ullared budgeten är lagd och jag är peppad. Ska se till att ha med mig lite små tugg därinne för jag blir så himla grinig när jag blir hungrig, och vem får inte en sockerdipp på ullared liksom??

Den 14:e blir det ett möte på Miltons nya dagis, spännande. Vi ska gå igenom våra egna förväntningar, haha den listan är lång!=)
Idag fick han ett vykort från Dagiset där det stod att dom ser fram emot att lära känna honom. En väldigt gullig gest måste jag säga. 

Kommentarer
Postat av: Bragealbertine

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-08-01 @ 12:51:58
URL: http://bragealbertine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0