Var är du tränigsvärk?

Trodde att jag skulle ha lite mer träningsvärk än jag har idag efter gårdagens träningspass. Vi bestämde oss därför för att en långpromenad i solskenet.
        Det blev det kan jag säga. Hanna lura ut oss på en landsväg som var flera mil lång. Vi gick nog närmare två mil... 2,5h gick vi, då värkte fötter och ben, Milton grät av hunger och jag kände mig helt matt för jag visste hur långt det var kvar. Som tur var kom P som en räddande ängel och plockade upp oss med bil!!! Räddade!
      Han skrattade när han rattade upp bilen bredvid oss...K skrattade oxå när han fick höra vad som hänt. Förstår inte vad som var roligt? K´s kommentar till Hanna var "Tur att det inte var jag som lurade iväg henne".

Ja...kanske det. Jag tänker ialf inte gå någon väg jag inte känner till igen ialf. Inga hard feelings Hanna, jag är glad att jag är hemma och hoppas på lite träningsvärk imorgon istället=)  (hade mina rump skor på mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0