Dagmamma sökes

Komunen kan ju ta och stoppa sin garanti plats någonstans! Låter så himla fint att man blir lovad en plats om man inte kommer in på sina val. Av 7 förskolor kom vi inte in på en enda!! Vi fick en garanti plats, i Hjulsbro!!!! Det är 1,3 mil enkel resa! 35 minuter med bil. Vi bor utanför stan, det här är med utanför stan fast på andra sidan. Det är ett stooooooort skämt. Dom har gjort sitt bästa anser dom???!! Skäms på er Linköping komun, pga av detta kan jag inte jobba och kommer få de kämpigt med att plugga med ett barn hemma, f*n vad ni ska skämas.

Kommentarer
Postat av: caroline

Amen fy satan!

Usch vad arg och ledsen man blir. Loke går ju visserligen på ett tillfälligt dagis som stänger i juni så vi håller ju fortfarande tummar och tår för att han kommer få en plats till i höst på Bergsätter annars... vet jag inte hur jag ska göra :S



MEn kolla kommunens sida som jag skrev på FB, där står inte om dagmammor.. iaf har Motala kommun det så! O lycka till!!!

2011-01-23 @ 23:12:02
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0