Uppdatering

Oj oj, vad längesen jag skrev. Så är det när man har fullt upp. En liten update får ni ialf.
Jag har jobbat, haft kalas för lill parveln som hunnit bli två år och så jobbat lite till. Där i mellan har vi klämt in kusin träffar och grillkvällar.

Tänk att mitt lilla solsken fyllt två år nu, han som är så liten och pluttig. Här kommer lite bilder istället för att behöva läsa mitt babbel=)


Paket öppning i sängen fredagen den 8/7


Bara massa roliga saker i paketen. Han ville börja leka med en gång innan alla paket var öppnade.


Nemen vad är det här för stort paket??!!



*Wow* vilken grej, den måste genast testköras och märkas med "min" stämpeln, och så var dagen gjord. Inte så svårt att lista ut vad vi gjorde resten av dagen kanske.


På söndagen hade vi kalas och hela huset fylldes med barn och vuxna. Det var fullt ös här hemma ett par timmar och jag är fortfarande helt slutkörd sedan dess=P
Milton fick mängder med paket och massa fina saker som han blev jätte glad över!!
Tack allihopa för att ni var med och firade vår lilla älskling på hans två års dag!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0