Tjatter

Försöker tänka ut något att skriva, men Milton sitter bredvid mig och tjattrar. Han bara pratar och pratar och pratar. Berättar väl om allt kul han gjort på dagis?? En riktig liten prat kille har vi fått, K & jag och det är ju helt underbart♥

Imorgon vankas det bröllop! Min klänning har inte hunnit komma=/ får ta en gammal då=( Tråkigt, men inget att göra något åt. Har jobbat natt i natt utan att sova så orkar inte bry mig om något idag känner jag =P
Brölloptet blir nog väldigt trevligt ändå och ändå ingen som bryr sig om vad jag har på mig. Det får bli lite pics istället för jag yrar bara idag känner jag


Milton med sin Basse=Bamse tröja som han älskar=)


Kepsen ska vara bak-o-fram om Milton får bestämma, lyckades fånga honom när han sprang förbi, vart lite coolt.


Lilla hjälpredan, fyller på vovvens matskål. Det är sååå roligt


Sa till honom att räcka upp händerna i luften och säga "wow" Han är på o-et på bilden hihi, gud så roligt

 

Visst har han blivit så stor min lilla pojke? Känns som han växt och utvecklats massor dom två senaste månaderna. Det bara ramlar ut nya ord hela tiden, hinner inte med. Nu sätter han ihop både tre och fyra ord.


Kommentarer
Postat av: Coquina

Söt Milton är =) Jag har en tävling på min matblogg där du kan vinna barnkläder från Hej Baby, tävlingen går ut imorgon så skynda dig in och tävla =)

2011-06-13 @ 13:54:31
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0