Förskylda klubben

Här är det lite sjukstuga, K ligger nerbäddad och jag trotsar frossan och snörvlet och sitter här och pluggar. Tänkte bara göra en snabb uppdatering.
   Solen skiner och snart ska lilleman hem från dagis. Gick jätte bra och lämna idag oxå. Skönt att helgerna inte förstör något och att han inte blir ledsen. Han gick direkt in på gården och började leka med en spade och lastbil=) Dom brukar få muta honom för att han ska vilja gå in haha.
Hoppas på att snön smälter bort och att våren äntligen kan komma. Två bakslag måste väl ändå räcka??

Snart är det dax för praktik, lite pirrigt måste jag säga, hoppas jag hamnar på ett bra ställe!
Nu ska jag skriva några rader till på min uppgift så att fröken blir nöjd

kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0