Bompa

Bompa efter maten, idag ville han se på "tuu-tuut" = elefanten och då pratar vi om Babar=). Så här ser det ut just nu och sömnen är nära. Nu åker pyjamasen på.

Vi ska följa med Emma till affären och hämta ett paket innan det blir läggdags. Ska köpa mig en kexchoklad så jag klarar resan till Ullared imorgon, med grannfruarna=)!!
För min och deras skull är det bäst att ha en kexchoklad i fickan om jag får blodsockerfall där inne, vilket skulle va en katastrof för alla inblandade hehe



Till kvällsmat blev det några pannbiffar och makaroner, hade fyra biffar och Milton äter max 1. Inte idag dock. Han åt upp tre stycken och fort gick det *mmmmm* sa han♥. Jag fick snällt nöja mig med en biff hihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0