Första praktik dagen

Idag gäller det. Kl. 14 ska jag infinna mig på avd. 30, redo för ett lååångt arbetspass. Lättnaden är att de andra i mitt team är lika "nollställda" som jag. Ingen vet igentligen vad vi ska göra hehe.

Innan jobbet måste jag hinna handla, slå in paket inför dopet i morgon osv. Nästan stressigt att börja två för man går bara och kollar på klockan hela tiden och tänker på jobb. Jobbigast av allt är att jag inte får träffa Milton förään imorgon när jag kommer hem=( Kunde inte sluta pussa på honom i morse!

Imorgon blir det som sagt dop, men innan de har jag praktik så morgondagen blir minst lika stressig.

Nu ska jag skriva schema till dagis innan jag drar igång med det andra. Ha en toppen dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0