"Ledig"

Inte direkt, men på hemmaplan ialf. Praktik kör i två dagar och en dag att vila upp sig på. Ett pass kvar sen kan jag koncentrera mig på mina sista uppgifter.

Är lite nervis, min nya chef ringde igår, men jag fick inte tag på henne sen..undrar vad hon vill? Allt var ju bestämt med hur vi skulle göra när jag slutar skolan..så jag kan inte föstå varför hon ringer?? Oj oj oj vilket nervknippe jag är.

Nu ska jag dricka en mycket välförtjänt kaffe efter att ha jagat runt hela morgonen och letat efter Miltons ytterkläder! Sambon har inte riktigt förstått det där med ordning och reda...

Kommentarer
Postat av: william

söt header:D



Vad tycker du om mina "the goddess of the autumn" Modell bilder som jag har tagit:D?

2011-11-29 @ 10:06:04
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0