Lördags språng

Imorgon blir de fullt upp så bäst att skriva en rad om det redan nu=)

Först ut blir det att åka till en vän, Vi ska surpla kaffe och barnen ska leka snällt på rummet =P
Sen blir de happy birthday kalas hos min bror och sist, men inte minst en utsökt middag hos mina föräldrar
Jag tror det kommer bli en toppen dag♥

Hoppas ni med får en underbar fredags kväll & en fantastiskt solig Lördag ;)

                           

                                                       Lite för mycket Emil kanske??=)


Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Åh villervalla är så fiiint! :D

2011-11-05 @ 20:11:30
URL: http://endenise.se
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Gokväller! Du har deltar i en tävling inne hos mig. Ville bara tipsa om att jag nu dragit igång en tävling till. In och prova om turen är med dig vetja :) Ha en fin kväll! Kramkalas

2011-11-05 @ 21:47:10
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0