Popcorn maskin=)

Känner mig som en pocorn maskin. Hann bara skriva det där inlägget om att det inte är så mycket aktivitet i magen=P
Sent på kvällen ör han ett rejält race! Det bara sparkas och knuffas oavbrutet som popcorn liksom. Det är stark liten rackare med, hårda sparkar och trycker hårt på magen gör den med.På dagarna är den väldigt och lugn och endast några små kickar känner jag av lite då och då. Milton var verkligen inte så här aktiv och hårdhänt. Vi börjar tro att det är en liten vilde som kommer komma till oss=)
  
Igår låg jag och tittade på magen och sparka syndes jätte tydligt! Det måste vara jätte skillnad mellan första och andra graviditetn vad det gäller sparkar, för med Milton kände jag bara små små rörelser fast då mer in i magen vid den här tiden. Båda två ligger på samma ställe i magen så det har inte med det att göra...en vilde helt enkelt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0