Pottan

Nu har vi börjat gå upp 15 minuter tidigare för att "tjata" den lilla manne till pottan. Äntligen går han med på att sätta sig, om så ens för 1sek. Ibland hinner han bara sätta sig innan han reser sig
"nä, inget kiss" (hehe) försöker förklara att man åtminstonde måste ge det 3 sek innan man är färdig=P
Är ialf oerhört tacksam att pott-hatet har lagt sig. Nu hoppas vi bara på ett litet resultat snart som en liten morot för honom.

Köpte även ett par kallsipper som morot, med Bamse på såklart..så fort det kommer något ska han börja få ha dom. Visar dom någon gång ibland och påminner om vad de innebär;)
Hejja hejja Milton!

                                                           
                                                         (Bild lånad av google)

Kommentarer
Postat av: Frida - bebis på jäsning ♥

Nämen va skoj! haha kan tänka mig att det är fullt ös där hemma hos er då :) hihi

Jag hoppas det ska gå bra med att ha en liten bebis och vovve, en del hundar bli ju så sotis men jag har intalat mig

att man får inte glömma den lilla vovven utan att han ska få vara med och även nosa på bebis när jag kommer hem med den.

Han är iaf väldigt snäll mot barn som är hemma hos oss och leker med dem :)



Tack! Ja nu börjar magen verkligen synas och rörelserna ökar mer och mer för varje dag tycker jag ;)



Ha en fin dag du med.



Kram

2011-11-01 @ 13:42:43
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0