Vecka 20!!=)

Nu har halva tiden gått. Känns kanon och nu känns det som att det bara är nerräkning kvar. Det är ju så tråkigt att man bara går och hoppas att tiden ska flyga fram, när man samtidigt vill njuta av varje minut man har.

En liten magbild med. Känns som tillväxten avstannat lite och att det inte händer så mycket för tillfället. Kickarna, buffarna och puffarna känns likadant och lika mycket som för 3 veckor sedan. Och såklart är min "vän" foglossningen kvar och vissa dagar går jag värre än nyopererade ryggpatienter på min Avd hehe

 



(Mysbyx-lördag än så länge =P hihi)


Kommentarer
Postat av: Timglasfigur

Vad kul! Nu är det bara nedförsbacke kvar :)

Foglossningen kommer och hälsar på mig med vissa dagar och det är ingen kär vän :(

Ville du följa med på promenad imorgon?

2011-11-26 @ 14:18:16
URL: http://timglasfigur.blogg.se/
Postat av: FruOlsson ♥ MammaTillTre

Va fin mage du har! :D



Sv; Nej, alltså...latheten slog till, så hallen blir målad ;)



Kram

2011-11-27 @ 18:14:19
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0