Bums i säng!

Nu ska lilleman i säng och jag ska läsa ett par rader.
      Har haft en jätte trevlig eftermiddag med Hanna och en annan kär vän. Vart en nostalgi fika och lite skit prat innan vi sprang runt i några affärer. Sen var det dax att tuffa hemmåt (efter bajs blöjor, gråt, spring och påfyllning i magen) och nu sitter jag här mätt i magen. Gjorde stekt lax och potatis till kvällsmat, jätte längesen, men det är ju så gott och lätt.

 Dax att ta tag i tandborstning vi ligger lite efter läggdags idag.

Kommentarer
Postat av: Louise, mamma till Alva och Meya!

Tack :)

Tror den heter Bella rose eller så är det den serien som heter det. hehe.

2011-10-31 @ 20:04:34
URL: http://loouiseroos.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Jag brukar klara av dom men under graviditeten är jag suuuuperkänslig. Det var inte långt ifrån att mammsen gjorde i hinken också då dom skulle torkas:P

2011-10-31 @ 20:12:04
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0