En super duper nyhet!!=)

Har ju totalt glömt bort!!(Hur jag nu kunde göra det???!!) Min praktik på Neo/IVA är ju slut sedan två veckor, sista dagen var ju väldigt sorglig och jag ville inte gå hem=/
Men, när jag är färdig i skolan ska jag börja jobba där jippie!!!! Det här är mitt drömjobb! Att få vara där hela dagarna och hjälpa till skulle inte kännas som ett arbete, utan en ära. Vilket arbete de utför och snart "vi"=) hihi.

Är verkligen super lycklig över att få in en fot där, jag blir anställd som timvikarie, men man måste ju börja någonstans eller hur?=) Jag ska infinna mig där dagen efter jag börjar skolan och jag lääängtar!!

Hur kunde jag glömma bort att nämna det?


Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Åååh så trist, men så glatt att du trivdes!



sv: TACK SNÄLLA :)

kram kram

2011-10-25 @ 20:42:11
Postat av: Timglasfigur

Nej vad kul för dig! Grattis!! :)

2011-10-26 @ 09:28:55
URL: http://timglasfigur.blogg.se/
Postat av: Signe

Grattis, va kul det måste va att få det jobb man verkligen drömmer om!

2011-10-26 @ 10:52:24
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0