Helgen som bara försvann

Jag tror att jag blivit norpad på helgen!? Det sa ju bara svisch så var den över!!

Igår hade vi kalas-dag för Miltons kusin på Bill och Bull i Motala. Riktigt bra lekställe tycker jag, lagom stort så man kan hålla reda på sina små=) Sen var väl inte själva kalas idén den bästa jag sett...det kanske man kunde ha gjort liiite roligare?? Man satt i ett vitt rum med några ballonger tjugo minuter där barnen kastade i sig maten för att få springa ut och leka...that was It liksom...snopet skulle jag tycka.

Vi hade hur som helst ett kanon kalas och det var jätte kul att träffa alla igen och Milton blev så glad över att hans kusiner kom och hälsade på igen. Han är heeel sålt på födelsedagsbarnet=) hihi
Kalaset avslutades i sommarstugan med fika och massa bus, han ville inte alls åka hem. Han hade så himla kul och då känner man sig så elak när man avbryter deras lek.
Han somnade dock väldigt gott så fort vi kom hem och sov som en stock hela natten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0