Inte som man tänkt sig

Jaha gott folk, ni vet det blir aldrig som man tänkt sig. Nu har jag suttit och malt med uppgiften i 2 timmar och den är inte klar!! *suck* det är sååå trråkigt. Sitter och skriver om de 6 näringsämnena och massa blaj om dom. Dessutom skulle man fylla i en tabell med energiinehåll per 100 g (dvs. sitta och skriva av från tabellen i boken ) går jag i 3:an eller!!??Gud så larvigt.
    Kan säga att detta ämne inte ligger mig varmt om hjärtat. Jätte viktigt att veta en del grejer om ämnena absolut, men inte allt detta uch uch uch. Planen är därför omlagd till att göra klart uppiften till imorgon förmiddag!

Nu måste jag verkligen sätta fart om vi ska hinna iväg, oj oj skynda skynda =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0