Soft

Idag tar vi det bara lugnt. I helgen har vi flängt hit och dit och idag känns det i kroppen. Milton har desutom dragit på sig en förskylning och är lite hängig. Han kollar på trasdockorna och jag ska precis avnjuta ett avsnitt av purfärska vampire diaries!! Som jag längtat=)

Vi är ju hundvakt åt min brors jack russel för de är på semester. Vovvarna sussar gott på varsitt håll och Milton tycker det är jätte kul med två vovvar=) Dom har hitills varit jätte gulliga mot varandra och väldigt lugna. Vi får se om det håller i sig hela veckan hehe. Hade förberett oss på ett väldans liv och bråk här hemma, men det här går ju super!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter myspys!:) jag blir nog sängliggande resten av dagen så får bli promenad en annan dag.., puss o kram

2011-10-17 @ 17:30:30
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0