chipsflicka

Min mail adress är ju ganska känd likaväl anledninge till den=) Här om dagen kom vi på att vi har en väldigt passande mailadress till den lille herrn oxå, chipspojken. Yes, killen som hatar allt sött och allt vad onyttigheter heter älskar chips. Han blev alldeles salig när jag ställde fram en liten skål i tron om att han skulle låta den va.

"Smaka den" Milton
"Nä, det är bara till vuxna" Jag
"Smaka lite bara, mm, mm, aa mamma" (nickar och tycker det låter som en bra idé) Milton
     Jag säger inget utan bara tittar på honom medan han stoppr in en liten bit i munnen och tror att han ska tycka illa om det som allt annat, men icke!

"mmm gott mamma, till aaa" Milton
"Nä Milton det är mammas" Jag
"Här mamma, smaka, såå=) " Milton
Milton tyckte att bara mamma oxå får en bit så är det okej för honom att ta en till...så han stoppa in en bit i min mun och en i sin
"Gott" Milton

Jaha, nu får man inte ha chipsen i fred längre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0