BM besök v. 40+4

Buh, 4 dagar över tiden och mer lär det bli känner jag på mig. Ni anar inte hur less jag är. Samtidigt kom jag på igår kväll att jag vill inte föda barn!! (smart o komma på det nu!) uch vad hemskt ont det gör överallt! Tror dock att det blir svårt att slippa undan;)

BM besök idag då. En hinnsvepning ska jag tjata lite om. Tänkte om jag lägger huvudet på sne och berättar hur synd det är om mig, kanske hon gör det för den goda viljan??:)

Milleman är hemma idag. Maginfluensa står på menyn, och det betackade vi oss för. Känns inte som en åkomma jag vill lägga dit på senaste tidens sjukdomar! Nu blir det frukost för jag håller på att svälta ihjäl!!

Hoppas på en fin dag för både mig och er.


Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Ååååh vad trist med övertid... Ut och småspring lite, putsa fönsterna eller gör som jag, -kör 13 skottkärror upp för backen fulla med ved :) hihi

kram

2012-04-18 @ 10:14:34
URL: http://familjen-bus.com
Postat av: Spanienfrugan

Hoppas att du slipper gå allt för långt över tiden...hur var det förra gången? Kom han i tid?



SV: Jag blev faktiskt förvånad att vår mammakurs här är även för omföderskor. Men det är rätt bra tror jag, för som du säger så glömmer man säkert mycket. Plus att de har erfarenhet att dela med sig av till oss andra!

2012-04-18 @ 10:18:50
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Ronja P.

Hinnsvepning is the shit ;) Ska be om det på fredag när jag ska till bm, om inte bebis valt att titta ut innan dess... Hoppas du får det idag, så kanske ni har bebis imorgon :D

2012-04-18 @ 11:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0