Torsdag morgon

Varje morgon ser lika dan ut här hemma.
Kämpa med att väcka Milton. Jag studsar upp o fixar iordning mig medan Mille kollar på bompa. Sen tjatar vi i honom frukost o de går sååå långsamt! Sen fixar vi håret o tänderna. Sen är de dax för att klä på sig. Då brukar man få tjata lite till och jaga honom. Sen kämpar vi på kläderna, oftast får vi klä av honom igen för att byta en b-blöja. Vagga bort 50 meter till dagiset (givetvis minst 5 min sena) innan ja vaggar hem igen för att ta Diza på en tur. Efter det är jag klippt sluuuut!! Och måste vila upp mig med en kopp kaffe!

Imorse hann vi med lite lek på något konstigt sett =O


Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Fast det är inte "såna nätter", det är min arbetsvecka. Är hemma typ 00:30, sen tar de en timma innan jag kan somna typ :(

Kram

2012-04-12 @ 11:00:16
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0