Igelkotts bett

Milton blev biten av en igelkott igår strax efter vi kom hem. Igelkotten gick mellan husen och kände sig nog hotad av barnen, sprang efter och bet honom i benet:( Stackars Milton som bara ville titta på honom. Igelkotten var fortfarande tjurig och satte efter grannarna (två vuxna) förstå synen! Bli jagad av en söt liten kotte! Vi gick in med Mille och tvättade såret och ringde 1177 (trogen vän). När vi kom ut ur badrummet mötte vi ingen mindre än igelkotten i vår hall! Okej... Han vände tvärt och gömde sig under vår skohylla. Krille fick till slut ut honom och mota honom in i skogen med en kvast. Milton grät ett litet tag och sa att igelkotten var dum, vi försökte förklara varför igelkotten gjorde så. Såret såg jätte fint ut på kvällen så vi somnade lugnt. Idag kom Milton gående med sin mobil och pratade "vem pratar du med?" frågade jag "de är igelkotten som ringer"- Milton "jaha vad vill han då?" -jag "han sa att de inte var min mening och bita mig, han trodde jag skulle döda honom"-Milton "jaha, men det var ju snällt att han ringde och sa förlåt"-jag "aa" -Milton -=parkerat=- :)


Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Sv: det är säkert blogg.se som strular lite ;) Som vanligt :)

Fyyy vad obehagligt!!! iggelkottar som bits har jag inte hört om innan :(
kram kram

2012-08-05 @ 16:33:55
URL: http://familjen-bus.com
Postat av: Hanna

Usch då... Tur att det gick bra o att det var en snäll igelkott som bad om ursäkt!;) Nu har han ju ngt att impa de andra ungarna i sandlådan med...:p

2012-08-05 @ 18:04:30
URL: http://Smoothiechee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0