8 månader

Ja, nu har han hunnit med att bli 8 månader här strax innan jul. På min pappas födelsedag faktiskt. Eftersom det var mitt i jul ruchen och när jag var sjuk (are) så orkade jag inte med några fotograferingar. Här kommer lite 8 månaders pics exakt 1 vecka sent!! Nu är det inte frågan om några fina sittbilder längre, nix nu är det bara att passa på att klicka de millisekunder han är still!
 
För tillfället kan yrvädret, krypa, ställa sig, säga "titt-a", "dää" och "mammmma" okej...ibland har vi hört "bappaa" oxå=) Att rota i brorsans leksakslåda är super kul!
Maten fungerar utmärkt nu förtiden och killen har accepterat att flasktiden är över. När vällingen åker fram blir han hur lycklig som helst=)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0