Jul

Nu har vi kommit till annandagen och vi har hunnit med att fira julafton 2ggr=)
Båda väldigt trevliga. Milton blev så genuint lycklig över sina klappar att min blir alldeles varm. Hans ögon bara glittrade när han öppnade (slet) upp sina paket. Troy fann ingen som helst lycka i att öppna paket, däremot att äta papper och snören=) Både Diza och Milton ställde upp på att hjälpa lillebror.
  Dom fick så himla många bra och fina paket som vi är jätte tacksamma över. Milton kommer t.ex. att sussa gott mellan cars täcken inatt som han är sååå lycklig över.
 
Krille och jag har njutit av hans julklapp idag, kaffemaskinen, har druckit flera för att smaka de olika så är alldeles mätt haha
Jag ska handla tyg och tråd så att jag kan njuta av min=) Yes!! Fick en symaskin av älsklingen. Nu jägarns ska vi sy!!=) Lyckades även tjata till mig en roter så telefonen fungerar bättre på hemma plan *fniss*
 
Idag myser vi bara och leker med alla fina klappar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0