Det vankas jobb

Idag ska jag iväg och jobba igen. Igår vart jag helt slut och somnade halv 9 med Milton, det är ju helt sjukt??!
Idag är det efm. jobb och det brukar inte vara lika slitigt.

Milton och jag har mysfrukost och kollar på bompa kanalen=)
Idag blir det nog pulka åkning för den lille mannen, det har snöat i natt igen och nu har vi nog ialf 7cm snö att luffsa runt i=)



Bilder från helgen, kolla in himlen!


Vi är på isen och traskar, killen som skottade upp skridskospår var väldigt spännande.
 Milton: "Titta, jag åker skridskor" (när han gick på isen), "kanske köpa skridskor till mig så kan jag åka"
Det skulle verkligen bli bambi på hal is det haha


Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: hahah, men det är ju så man ska göra när man hittar något bra. Håller med, otroligt skönt material :D

2012-02-15 @ 20:04:39
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0