Hemma igen

Hann att parkera utanför jobbet när chefen ringer och säger att hon tagit fel på dag! Det var nästa torsdag hon behövde mig. Jahopp=) Hem igen då.
Har suttit och druckit kaffe och kollat på resor i mörkret. Typiskt att alla hotell jag vill bo på är så dyra=P

Solen lyser och himlen är blå, temp: -12. Årets kallaste dag! Upptäckte att Milton vuxit ur långkallingar och undertröjor, så ska bege mig till polarn&pyret här strax.

Krille har brottats med Mille på morgonen, måste säga att det är skönt att sitta på första parkett och beskåda spektaklet och svettdropparna som tränger fram hos pappa K när inte grabben vill sammarbeta och klockan tickar på (hihi)

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: haha ja, det smittar :D det gör du rätt i!

2012-02-02 @ 11:29:55
URL: http://endenise.se
Postat av: Frida

Men usch va jobbigt o åka hemåt igen när man vaknat o fixat till sig.



Ang resor, vi har varit både i Egypten, Tunisien och Turkiet.

Turkiet har vi varit 2ggr och Egypten med.

Ska ni åka på höst/vinter är Egypten solsäkert och varmt.

Jättefina bad o stränder.

Inte mycket fest men vill man sola, bada o koppla av rekommenderar jag det.

Sharm El Sheikh var finast.



Kraam

2012-02-02 @ 22:33:45
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0