Pulka åkning

På förmiddagen tog vi pulkan och gick ut. Snön hade smällt massor under natten och det var skridskobana ute. Vi lyckades ta oss till backen som var hyffsat okej fortfarande. Efter några åk var jag helt slut haha, Milton ville inte åka själv så jag fick mig ett ordentligt träninspass, vart impad varje gång jag tog mig upp ur pulkan=)

Sen lekte vi i lekparken, Milton körde en båt och jag var en farlig krokodil som försökte ta honom, passade på att leka med kameran oxå såklart. Ett litet bildregn bjuder vi på denna soliga söndag!

(Ingen av bilderna är redigerade)





















Nu ska vi äta lunch här hemma, spagetti och köttfärssås, behöver ladda upp batterierna rejält nu efter all lek ;)
I efm. landar kusinerna på svensk mark och de ska kika förbi en liten sväng för fika & lek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0