Slutet av veckan med slit

Idag har jag jobbat igen, och trots att det bara är några fjuttiga timmar så blir jag så löjligt trött! Rygg smärtor och revbenssmärtor har dykt upp på riktigt de senaste dagarna (trodde jag skulle slippa dom denna gång) Så nu planerar vi den där "obligatoriska" Ullareds resan som alla gravida gör hehe. Hade tänkt att ta den i Mars, men det är nog inte att tänka på med min "gamla Agda kropp"

Min kropp skriker efter fredags mys(!) och nu är det bara en dag kvar♥

Nu ska jag återgå till att leka med pippi båten och alla bilar som promt måste vara med!


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia och kommande Lillebror

Glöm inte att du ska agera shoppinghjälp åt mig där nere...! Ring innan du åker...:)

2012-02-09 @ 20:30:13
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Bloggminglet 2012

Hej!

Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)

2012-02-09 @ 20:35:51
URL: http://mgroup.se/bloggminglet-201

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0