Mammas leksak

Igår kväll fick jag (familjen) en ny leksak=) En systemkamera! Fick den i present för att jag varit så duktig i skolan och att jag fick topp betyg ;) "tack älskling". Jag har velat ha en ett tag, så äntligen så är den vår=)

Hela förmiddagen har vi läst instruktioner och provat olika inställningar. Jag gillar när objektet är skarpt och bakgrunden är suddig (vet inte vad det heter?) Så det har jag trälat med ett tag. Fanns massa skojiga inställningar ialf, men jag fattar inte ens hälften hehe. Har tagit massa kort idag och Milton ställde upp som modell (!!!) Han var väldigt from och foglig hihi

















Börjar tröttna lite smått på mammas klickande och tjat hihi





Det här kortet tog jag och Milton tillsammans=)

Inget proffs direkt, men kul att trycka och ratta på alla knappar och rattar tycker jag. Bilderna är inte redigerade så dom skulle säkert kunna bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg följ gärna min på bloggving så gör jag det med dig med säg bara vilket nummer du blev så gör jag det samma sen ha en bra dag mvh moa

http://mosansliv.blogg.se/

2012-01-15 @ 11:11:15
Postat av: ENDENISE - Tävlingar igång ♥

fiiina tröjan på fina killen :D



sv: det värsta är att vi inte har någon plats att ställa det haha:P

2012-01-15 @ 13:59:38
URL: http://endenise.se
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Blev kanonfina kort :) Skoj! Vilket märke tog ni????

Fint med ny bakgrund! Rosa är absolut min favorit!!



Sv: dunsen gick bara bra :) Inget gråt och inga bulor. hehe



kram kram

2012-01-15 @ 19:39:12
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0