Mysfrukost med mina pojkar

Krille är iväg till London på OS invigning (jag är inte alls avis) Så vi passa på att ha extra mysig frukost här hemma:) Ikväll ska mamma ut och gunga på sina lurviga. Kidsen och vovven ska va hos mina föräldrar medan jag och Hanna ska kolla på Loreen och dricka ett litet glas:) Inte igår jag gjorde något på egen hand för min egen skull!! Så är grymt taggad och hoppas att jag klarar mig ifrån de små några timmar. Konserten är typ på 3 min gångavstånd från mina päron så om någon av oss får för kraftig abstinens är jag där på ett kick;) Hoppas föräldrarna laddar ordentligt inför kvällens bravader med mycket kolhydrater och stretshning hihi;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0