Bärsjal

Igår kom bärsjalen jag köpt, den var super lång och min första tanke var att "ops det här var nog ingen bra ide" Men bara genom att läsa instruktionerna o titta på bilderna knöt jag sjalen som ingenting.

Kan säga att det såg rätt skojigt ut med stora magen under haha. Dockan som fick agera bebis satt nog inte heller helt bekvämt! Hehe

Knöt den på Krille och då vart de kanon, den kändes jätte skön så nu längtar jag efter att få prova den på riktigt:) köpte en "mysak" om ni med är sugna på en sjal!


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Härligt att du fått hem en sån bärsjal nu... Blev det en Mysak? Min första tanke var med "Shit, vad låååång", då trodde jag att jag valt fel storlek haha... Men ja, lätt att knyta är dom, men kan ta ett tag innan det känns bra då man har bebis på plats, då bebis inte ska sitta för högt/lågt, tyget sitter för stramt/hårt osv... Men ååå, så jag saknar den där känslan, så mysigt med bärsjal :)

2012-03-29 @ 20:17:54
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0