På agendan 1 Mars

Jag är ledig=)
Från jobbet alltså, hemmets sysslor skriker efter mig (jag har hållt för öronen ett par dagar) Så idag får jag väl ta tag i en del av dom. Precis som jag gissade är det super mulet idag då jag är ledig, så ingen baden-baden för mig!

När Älskling kommer hem idag ska han få en överraskning om vad vi ska göra ikväll hihi (han kommer inte bli ett dugg imponerad, men han har inget val!!)
Det är nämligen babykväll Babyland/barnenshus ikväll mellan 19-21 med massa fina erbjudanden. Så vi ska dit och fynda tänkte jag!!

Vad härligt med Mars månad!! En vår månad, mot ljusare och varmare tider underbart. Det betyder ju oxå att vi är ännu närmare beis ankomst som det snart bara är en månad till *hjälp*

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

härligt med choppingskväll :D

2012-03-01 @ 11:52:17
URL: http://endenise.se
Postat av: Timglasfigur

Nej vad kul det hade jag missat helt! Får se om min sambo lyckas hinna hem så vi med kan ta oss en titt där.

Ja det var synd att du inte kom in en sväng förut, det var dom jag höll på att baka då :)

2012-03-01 @ 17:32:56
URL: http://timglasfigur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0