Krydda i vardagen

Milton kan verkligen sockra tillvaron ibland=) Hans kommentarer är ljuvliga.
 
"Mamma, när Troy får tänder och stora fötter då kan han prata" Bara att invänta de då?=)
 
Min mamma brukar ha melon hemma när Milton kommer för han älskar det, en dag i somras när vi var där säger han
"Mormor har du melon?"
"Nä jag har inte det idag"
Milton tänker några sekunder..
"Skämtar du med mig eller?"
Hahha klockren!!
 
Påväg till djurparken i bilen.
"Milton när du blir stor kan ju du jobba på djurparken, ta hand om dom, mata dom"-Jag
"Näe! (Tjurigt)-Milton
"Vill du inte det? Det vore väl jätte kul?"-Jag
"Näe! jag vill va hemma med ni!"-Milton
♥♥

Kommentarer
Postat av: Frida- Elliots mamma

Hahahah söta unge! Vilka härliga kommentarer ;)
Man ska verkligen skriva ner dem medans man kommer ihåg det för det är så skoj att ta upp sen när de blir större med ju ;) haha

Hoppas allt är bra med dig!
Kramar

2012-11-12 @ 22:31:00
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0