Fredags fint

Det har blivit väldigt poppis att beställa hem blommor från nätet som man får hemskickade, kanske speciellt till helgen? Kul tänkte jag och klicka mig in. Upptäckte snart att de kosta typ 200-tja 600kr för en bukett. No fu*****g way!! Det är jag alldeles för snål för (några tulipaner o grönt lull-lull för 300???!!=O)

Gjorde en budget variant som jag tycker är minst lika fin:) plockade på mig en bukett tulipaner på maxi (man handlar ju nån gång eller hur?) sen var jag ute och klippte lite grenar som jag fyllde ut med och voil'a!! 39kr. Passar min plånbok mycket bättre:)

Trevlig fredag!!:)


Kommentarer
Postat av: 23årig fru, egenföretagare och tre barnsmamma

Fint med tulpaner :)

2013-01-27 @ 14:35:19
URL: http://lindaglansins.blogg.se
Postat av: Linda

Tulpaner är ju så fint! Och i alldeles rätt prisklass när man vill piffa till rummet :)

2013-01-30 @ 20:57:32
URL: http://lindasfagravarld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0