Föräldrarledighet

Vad läskigt. Nu har den där stunden kommit som man tänkt "att det är så himla långt kvar dit. Jag ska vara hemma och mysa med bebis jäääätte länge först..." Men nu är den här!! Jag ska börja jobba på måndag!
Känns både kul och lite scary:/ Lämnar liten hemma med pappa ett halvår. Känns ju som jag lämnar honom så tidigt eftersom jag var hemma med Milton till han var 1 1/2år.

Tror det kommer bli jätte bra när man väl kommer igång och vår plan är ju att jag bara ska jobba lite grann så vi har gott om tid för familjemys:)


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vad spännande att komma tillbaka till jobbet! :-)

2013-03-02 @ 19:15:46
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0